TRANSPORT SI LIVRARE

Livrarea bunurilor si serviciilor oferite de www.artero.ro se face doar pe teritoriul Romaniei.

Expedierea comenzii se face prin cu FAN COURIER la adresa indicata de cumparator intr-un termen de 24 - 48 ore de la data confirmarii comezii, sau de la data cofirmarii platii (in cazul transferului bancar). 

Destinatie Plasare comanda Livrare comanda
Luni – Joi (comenzi plasate pana in ora 14:30)   aproximativ 1-2 zile (24/48h)*
Toata tara Luni – Joi (comenzi plasate dupa ora 14:30)    aproximativ 2 zile (48h)*
Vineri si in Weekend   Marti*

Duminica nu se fac livrari.

*Timpul de livrare este estimativ si se refera doar la raza de acoperire FanCourier.

Termenele de livrare pot varia in functie de activitatea FanCourier si se pot inregistra intarzieri, independente de noi, pe care nu ni le asumam.

Pentru comenzile voluminoase, perioada de livrare se poate extinde la maxim 72 ore.

Costul transportului este de 19 lei si este suportat de catre cumparator. Costul rambursului banilor (pentru situatiile de plata ramburs) este suportat de catre SC MILENIUM RADIOCOM DISTRIBUTION SRL.

Livrarea se face GRATUIT pentru comenziile ce depasesc suma de 499 lei.

Cumparatorul are posibilitatea de a ridica coletul de la sediul FAN COURIER convenit la confirmarea comenzii sau din sediul magazinului nostru aflat pe Str. 9 Mai, Nr. 80, Mun. Bacau, Jud. Bacau.

Pentru clientii din localitatile in care FAN COURIER nu are sediu, costul livrarii la adresa ceruta va fi suportat de catre cumparator in functie de km distanta de cel mai apropiat sediu FAN COURIER.

Pentru un calcul exact al transportului in cazul livrarii produselor in localitatile in care FAN COURIER nu are sediu, va rugam sa ne contactati pe adresa de e-mail sau la numerele de telefon afisate pe site.

www.artero.ro va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

In cazul in care coletul nu este intact sau prezinta urme de desfacere a sigiliului, responsabilitatea revine transportatorului si acest lucru se va consemna in scris curierului, fara a ridica coletul. Recomandam verificarea si desfacerea coletului in prezenta curierului si consemnarea intr-un proces verbal daca constatati neconformitati in legatura cu comanda dvs.

Asigurarea produselor comandate se face la optiunea cumparatorului si este suportata de catre acesta la 1% din valoarea acestora.

Deschidere Colet

Puteti opta pentru serviciul "Deschidere Colet" ce va ofera posibilitatea verificarii starii produsului/produselor la livrare. Acest serviciu nu va ofera posibiliatea testarii produsului/produselor.

Daca in urma verificarii constatati ca produsele nu sunt conforme, prezinta zgarieturi, lovituri, recomandam refuzarea coletului si completarea unui Proces Verbal de constatare, in prezenta curierului. Acest Proces Verbal nu va mai putea fi completat dupa plecarea curierului.

In cazul restituirii produselor achizitionate prin plata online cu cardul, restituirea sumei va fi efectuata in contul din care s-a facut plata.


ANPC