GARANTIE

Toate marfurile livrate de vanzator sunt conforme cu standardele internationale de calitate si atestate prin certificat de garantie si calitate emis de catre vanzatror.

Termenul de garantie va decurge incepand cu data intrarii in posesie a produselor / emiterii facturii de achizitie.

Produsele beneficiaza de garantie dupa cum urmeaza:

- statiile CB mobile: intre 24 luni si 36 luni in functie de marca aleasa - (microfonul statiei beneficiaza de 6 luni garantie, suportul statiei, cablul de alimentare si mufele beneficiaza de o luna garantie);

- antene: intre 3 - 12 luni in functie de marca aleasa;

- accesorii, surse de alimentare, convertoare, invertoare: intre 1 - 6 luni in functie de produsul ales.

Pentru a trimite un produs in garantie, completati Formularul de garantie.

Produsele ce sunt in garantie se trimit prin FanCourier, cu plata la destinatar, insotite de copii dupa factura si certificat garantie, pe adresa Str. 9 Mai, Nr. 80, Bacau.

Ne puteti contacta si la numerele de telefon afisate pe site sau pe mail: garantii@artero.ro

Produsele trimise pentru garantie vor fi expediate cu toate accesoriile incluse, insotite de factura, certificate de garantie si sigilul intact.

Pe toata perioada garantiei, transportul de trimitere si returnare produse in garantie, va fi suportat de catre www.artero.ro

In cazul defectiunii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.

 

O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare:

- valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;

- importanta lipsei de conformitate;

- daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.

 

O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.

In cazul repararii produsului, toate piesele ce vor fi inlocuite vor fi noi.


Produs adaugat pentru comparare