Cos

GARANTIE

Toate marfurile livrate de vanzator sunt conforme cu standardele internationale de calitate si atestate prin certificat de garantie si calitate emis de catre vanzatror.

Termenul de garantie va decurge incepand cu data intrarii in posesie a produselor / emiterii facturii de achizitie.

Produsele beneficiaza de garantie dupa cum urmeaza:

- In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

- Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale si se aplica exclusiv consumatorilor (consumator - orice persoană fizică care, în legătură cu contractele reglementate de prezenta ordonanță de urgență, acționează în scopuri care se află în afara activității comerciale, industriale, artizanale sau profesionale a persoanei respective): ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor si ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri. Prezenta ordonanță de urgență nu se aplică contractelor privind furnizarea de conținut digital sau de servicii digitale.

- accesorii, surse de alimentare, convertoare, invertoare, antene: intre 6 - 12 luni in functie de produsul ales.

Pentru a trimite un produs in garantie, completati Formularul de garantie.

Produsele ce sunt in garantie se trimit prin FanCourier, cu plata la destinatar, insotite de copii dupa factura si certificat garantie, pe adresa Str. 9 Mai, Nr. 80, Bacau.

Ne puteti contacta si la numerele de telefon afisate pe site sau pe mail: garantii@artero.ro

Produsele trimise pentru garantie vor fi expediate cu toate accesoriile incluse, insotite de factura, certificate de garantie si sigilul intact.

Pe toata perioada garantiei, transportul de trimitere si returnare produse in garantie, va fi suportat de catre www.artero.ro

In cazul defectiunii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.

 

O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare:

- valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;

- importanta lipsei de conformitate;

- daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.

 

O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.

In cazul repararii produsului, toate piesele ce vor fi inlocuite vor fi noi.

Acest site folosește cookies. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe